Įmonių steigimas

Lietuvoje egzistuoja daug skirtingų juridinių asmenų formų. Vienos jų yra paprastesnės, nenušalinančios nuo asmeninės atsakomybės, kai tuo tarpu kitos yra sudėtingesnės, savyje galinčios sutalpinti dešimtis darbuotojų ir sudėtingas finansines operacijas. Pradedant verslą labai svarbu išsirinkti pačią tinkamiausią formą, kadangi galima nušauti du zuikius vienu šūviu – sutaupysite pinigų ir išvengsite didžiulės biurokratijos.

Prieš steigiant įmonę, visuomet reikėtų pasikonsultuoti kokia juridinio asmens forma yra tinkamesnė jūsų atveju – uždaroji akcinė bendrovė (UAB), mažoji bendrija (MB), individuali įmonė (IĮ) ar viešoji įstaiga (VšĮ). Išsiaiškinus poreikį, mes parengsime visus steigimui reikalingus dokumentus, pasirūpinsime, jog įmonė būtų oficialiai užregistruota registrų centre, o jei reikia – suteiksime ir registracijos adresą bei suformuosime įstatinį kapitalą.

Buhalterinė apskaita

Vesti tvarkingą buhalterinę apskaitą labai svarbu kiekvienai įmonei. Klaidos buhalterijoje gali konvertuotis ne tik į finansinius nuostolius, tačiau ir į nemalonumus su valstybinėmis institucijomis. Samdyti savo buhalterį mažoms įmonėms gali būti nepakeliama našta, todėl daug optimaliau pasirinkti patikimą partnerį, kuris pasirūpins visais klausimais susijusiais su apskaita. Mūsų komanda gali ne tik sutvarkyti jūsų įmonės buhalterinę apskaitą, tačiau ir pakonsultuoti visais su tuo susijusiais klausimais.

Tvarkome visų juridinių asmenų buhalterinę apskaitą – UAB, MB, IĮ, VšĮ ir t.t. Už fiksuotą mėnesinį mokestį nuolatos administruosime apskaitą jūsų įmonėje. Paslaugos kaina priklauso nuo to, kiek jūsų įmonėje dirba darbuotojų, kiek operacijų yra atliekama per mėnesį ir kitų panašių parametrų. Taip pat galime sustyguoti netvarkingą buhalteriją – jei nusipirkote ar perėmėte įmonę, kurioje buvo neteisingai vedama apskaita, arba jei jūsų įmonės buhalterijoje buvo pridaryta klaidų praeityje.

Konsultacijos

Bet koks bendradarbiavimas prasideda nuo susipažinimo ir situacijos įvertinimo. Pirminę konsultaciją savo klientams visuomet suteikiame NEMOKAMAI. Konsultacijų metu patyrę darbo teisės specialistai patars kaip spręsti su įmonės dokumentais ar sutartimis iškilusias problemas, kaip protingiau ir pigiau tvarkyti buhalterinę apskaitą. Taip pat konsultuojame klausimais susijusiais su įdarbinimu, verslo pardavimu, sutarčių rengimu.

Kodėl verta pasikonsultuoti prieš užsisakant paslaugas? Konsultacijos metu galime išsiaiškinti jūsų poreikius bei įsigilinti į situaciją. Tai leidžia pasiūlyti optimaliausius sprendimus, kurie taupyti ir jūsų laiką, ir pinigus. Konsultuotis patartina ne tik prieš steigiant naują įmonę, tačiau ir nežinant kaip tvarkytis su jau egzistuojančiu verslu – kaip įforminti darbuotojus, kokiu būdu tvarkyti buhalterinę apskaitą, kaip rengti sutartis.

Dokumentų rengimas

Rengiame ir tikriname dokumentus susijusius su įmonių pirkimu-pardavimu, pavadinimo keitimu, reorganizavimu, įstatų keitimu, įstatinio kapitalo didinimu, prekės ženklų registravimu, registracijos adreso keitimu ar įmonės likvidavimu. Užtikriname, jog visos sutartys būtų teisingos ir neturėtų spragų, kurios vėliau galėtų atsisukti prieš jus. Dokumentus rengiame patys, arba galime patikrinti jūsų jau parengtas sutartis.

Taip pat galime paruošti visus dokumentus reikalingus užsieniečių įdarbinimui arba nestandartinėms civilinėms sutartims su kitais fiziniais ar juridiniais asmenimis. Prastai parengtos sutartys gali sukelti daug nemalonumų, neužtikrinti jūsų teisės į gynybą. Pasitaiko ir tokių atvejų, kuomet specialiai su trūkumais parengta sutartis yra naudojama kaip apgaulės instrumentas.

Įmonių pardavimas

Tiksliai žinote ko jums reikia, norite sutaupyti laiko ir įsigyti jau įsteigtą juridinį asmenį? Mes galime jums padėti. Tai nepareikalaus nei daug laiko, nei didelių investicijų – Lietuvos ir užsienio piliečiams parduosime jau įregistruotą juridinį asmenį ir galėsite nedelsiant pradėti savo veiklos vykdymą. Tai labai patraukli paslauga visiems norintiems išvengti biurokratinių nesklandumų ir tiesiog užsiimti verslu be jokių trikdžių.

Kas įeina į tokią paslaugą? Suformuosime minimalų (2500 eurų) arba didesnį (jei pageidaujate) įstatinį kapitalą, sudarysime visus steigimui reikalingus dokumentus ir ją įregistruosime registrų centre, suteiksime registracijos vietą bei atidarysime banko sąskaitą. Visa tai gausite nedelsiant, pasinaudoję įmonės įsigijimo paslauga.

Įmonių pertvarkymas

Teisinė procedūra dažnai pasitaikanti mūsų verslo aplinkoje. Gaila, tačiau ji nėra tokia paprasta – jums gali tekti susidurti su įvairiais biurokratiniais barjerais. Įmonės pertvarkymas leidžia pakeisti juridinio asmens formą, pvz. iš MB į UAB. Kodėl verta tai daryti? Tam tikrose situacijose tai gali leisti sutaupyti pinigų arba palengvinti įmonės darbą. Kartais to reikalauja ir verslo aplinka, vėlgi – dėl biurokratinių sumetimų.

Įmonės pertvarkymas priklauso nuo to, kiek turite turto, kaip sutvarkyti įmonės dokumentai. Notarams bei registrų centrui teks pateikti įvairius dokumentus apie jūsų įstatus, turimo turto vertinimą, dokumentus susijusius su pertvarkymu. Tai užtruks, o kai kurios operacijos gali būti painios. Laimei, jog šiuo procesu už jus galime pasirūpinti mes.

Steigiant juridinį asmenį ar tvarkant jo buhalterinę apskaitą kiekvienas atvejis yra labai individualus, todėl nustatyti vieną tarifą tinkantį visiems atvejams yra tiesiog neįmanoma. Tai priklauso ir nuo įmonės rūšies, jos dydžio, tvarkytinų dokumentų. Norėdami sužinoti kainą susisiekite su mumis!

  • Atsakysime į jūsų užklausą per 2 d.d.
  • Pateiksime preliminarią kainą
  • Suteiksime pirminę konsultaciją NEMOKAMAI
Susisiekite su mumis